Tiskovou mluvčí Nejvyššího soudu byla jmenována Gabriela Tomíčková

Předseda Nejvyššího soudu JUDr. Petr Angyalossy, Ph.D., jmenoval 15. června Bc. Gabrielu Tomíčkovou tiskovou mluvčí Nejvyššího soudu. Gabriela Tomíčková, která byla manželkou nedávno zesnulého mluvčího Petra Tomíčka, v minulosti pracovala v médiích a má zkušenost i s pozicemi v propagaci a vztazích s veřejností.

 

„Věřím, že Gabriela Tomíčková plynule naváže na vynikající práci bývalého mluvčího a manžela Petra, který mně osobně a myslím, že i všem kolegům na soudě, velmi chybí. Když jsem se dozvěděl, že se oba manželé dostali při výběru tiskového mluvčího v roce 2016 do samého finále, kde stáli jako konkurenti na pozici tiskového mluvčího proti sobě, rád jsem tuto pozici nyní nabídnul paní Tomíčkové,“ řekl při příležitosti jmenování předseda Nejvyššího soudu Petr Angyalossy. Petr Tomíček zemřel náhle 9. května, bylo mu 52 let. Komunikaci s českými médii zajišťoval od roku 2015. Před tím řadu let působil jako rozhlasový a televizní novinář na různých pozicích.

Gabriela Tomíčková studovala přírodní vědy na St. Petersburg Junior College na Floridě a geologii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Od roku 2000 se věnovala redaktorské činnosti, nejprve jako externí redaktorka České televize Ostrava. V letech 2000–2004 pracovala jako redaktorka v Českém rozhlase Olomouc a Brno, kde k náplni její práce patřilo natáčení zpráv z regionu, příprava zpravodajských relací a moderace diskuzních pořadů.

Aktivně se podílela na založení redakce Českého rozhlasu v Jeseníku, pobočce studia Českého rozhlasu Olomouc. Současně pracovala pro Českou televizi Brno na pozici externí redaktorky zpravodajství. V letech 2004–2012 spolupracovala při mateřské dovolené s Českým rozhlasem Brno, kde editovala zprávy a moderovala vybrané pořady.

V roce 2012 nastoupila do Povodí Moravy, s.p. jako vedoucí útvaru vnějších vztahů a marketingu a tisková mluvčí. Součástí její práce byla tvorba marketingové strategie podniku, komunikace s médii a veřejností, pořádání mezinárodních konferencí, tvorba podnikového zpravodaje, editace webových stránek, správa sociálních sítí podniku, moderace tiskových konferencí a výstav. V roce 2017 přišla do Zoo Brno, stanice zájmových činností jako vedoucí útvaru marketingu, kde zajišťovala komunikaci s médii a veřejností.

 

Zdroj a foto: NS

Go to TOP